Thrilling Me Softly

De LE Thrilling Me Softly ligt alweer een tijdje in de winkel.
Maar echt weg ben ik er niet van.

Normaal zodra het in het schap ligt bij de Kruidvat is deze al snel geplunderd.
Nu na ongeveer 2 wkn is het schap nog steeds niet geplunderd.
Het grootste gedeelte ligt er nog.
Dit snap ik wel, want zo bijzonder vond ik deze LE niet.
Toch nam ik 2 lakjes mee, de rode en de paarse.
C04 Allure:
Dit is een mooie diep rode kleur met hele lichte shimmers erin.
Dekkend was het in 2 laagjes
C03 Occult:
Diep paars van kleur met ook lichte shimmers erin.
Dekkend was het in 2 laagjes.
Nope deze LE is niet super maar deze 2 lakjes mogen wel een plekje in m’n stash.
Of dat ik ze vaak zal gebruiken ik denk het niet.
Wat vinden jullie van deze LE.?
One thought on “Thrilling Me Softly

  1. Viv Nailarts 26 Nov, 2013 om 08:23 Reply

    Ik ben er ook niet wild van. Alleen Allure vind ik wel oké.

Geef een reactie

