Trind Glamour Set

Laatst had Miss Nagellak een winactie lopen, waarbij je een glamour setje van Trind kon winnen.
Je raad het al, ik had dit setje gewonnen.

Deze glamour set bevat 3 lakje: zilver, rosé/zilver en een gouden.
Kijk de flesjes, zien ze er niet mooi uit!

 

Dit zijn m’n eerste Trind lakjes dus ik was erg benieuwd.
CC185:
Een mooie zilver kleurige lak.
Het heeft zelfs iets weg van een metal lak.

Het aanbrengen ging erg fijn en dekkend was het al in 1 laagje.

Wat ik erg jammer vind is dat dit lakje streept!

 

CC186:
Dit moet volgens mij een rosé kleur zijn maar eenmaal op m’n nagels was het toch meer zilver.

 

Wel met ontzettend mooie shimmers erin.
Ook bij deze kleur was het in 1 laagje dekkend.

 

CC187:
Een mooie gouden lak.
Simpel maar mooi!

Voor deze kleur wederom maar 1 laagje nodig voor een mooie dekking.

 

Alle drie de lakjes drogen niet erg snel, maar dekkend in 1 laagje maakt dat wel goed.
Wat ik wel erg jammer vind is dat alle drie de lakjes strepen…balen!
4 thoughts on “Trind Glamour Set

  1. Sonja van de Sande 25 Nov, 2013 om 06:52 Reply

    Echt? Dat is idd balen, zou een tweede laagje dat niet opgelost hebben… Daar zou ik dan weer nieuwsgierig naar zijn geweest. Ik lak nooit 1 laagje ook al is de dekking nog zo goed.

  2. Daphne Dailynailsart 25 Nov, 2013 om 07:16 Reply

    Na dit artikel gemaakt te hebben ben ik idd een tweede en zelfs een derde laagje aan gaan brengen, maar naar mijn idee werden de strepen alleen maar erger.

  3. Viv Nailarts 25 Nov, 2013 om 11:58 Reply

    Wat leuk! Gefeliciteerd met je mooie lakjes. Oh vervelend hé als ze strepen. Ik kan daar ook helemaal gek van worden. Maar ze zijn alle drie erg mooi.

  4. jewelyz 25 Nov, 2013 om 13:53 Reply

    Leuk dat je het setje gewonnen hebt! Ik vind het gouden lakje erg mooi.

Geef een reactie

