The Boy Next Door

Nee, dit gaat niet over m’n super mooie buurman.
Punt 1 die heb ik niet en punt 2 ik ben al bijna 5 jaar gelukkig met m’n vriend.
Het gaat over het mooie blauwe lakje van essence.


Ik snap echt niet waarom ik deze niet eerder heb gekocht.

De finish is echt heeeeel glanzend!
Het is zo een mooie kleur blauw, ja ik ben erg weg van deze kleur.
Wat nog fijner is, is dat het lakje dekkend was in 1 laagje en de droogtijd lekker snel is.
Ik ga hiermee zeker een nailart maken, alleen nog even verzinnen wat.
One thought on “The Boy Next Door

  1. jewelyz 21 Nov, 2013 om 07:24 Reply

    Heel mooi en fris kleurtje!

Geef een reactie

