Justin Bieber

Ik ben echt geen fan van Justin Bieber,  nee echt niet!
Deze lakjes van de nieuwe LE wilde ik ook niet in m’n huis hebben, maar zoals je al in m’n shoplog kon lezen moest ik nieuwe lakken hebben.

Ik koos daarom voor de grijze en blauwe, na lang twijfelen.
02 I’m Backstage is een licht blauwe lak met hele lichte shimmers erin.
Helaas zie je deze niet goed terug op de nagels.
Over de dekking ben ik ook niet tevreden na 3 laagjes had ik pas eindelijk een redelijk resultaat.
Nope ik ben er geen fan van.
03 As Long As You Love Me, ook hier ben ik geen fan van!
Zie ik moet leren luisteren naar mezelf, ik zeg altijd bij twijfel niet doen.
Dat blijkt wel weer want ik vind deze lakjes niet mooi!
Maar goed, de dekking is goed in 2 dunne laagjes en de droogtijd redelijk snel.
Ik kan weinig over dit lakje zeggen, behalve dat ik het niks vind.
Zijn er liefhebber voor deze lakjes? Je mag ze van me over nemen ga dan even naar m’n contact pagina en stuur me een mailtje.
2 thoughts on “Justin Bieber

  1. Nicky 19 Nov, 2013 om 08:33 Reply

    Ik ben zelf geen van van Essence nagellakken en beide lakken vind ik niet bijzonder/apart en spreken me niet aan. En fan van JB ben ik niet.

  2. jewelyz 19 Nov, 2013 om 15:11 Reply

    Haha heb je ze toch gekocht 😉 Ze zien er niet heel verkeerd uit, maar ik heb al zoveel lakjes sorry!

Geef een reactie

