Shoplog

Vorige week kwam ik tot de conclusie dat ik niet meer zoveel lakjes had om te swatchen voor m’n blog.
Dat betekende dat ik moest shoppen.

Dus hop naar de kruidvat.
Bij het essence schap zag ik dat bij 172 punten op je voordeel kaart een lakje gratis kon kopen.
Ik heb genoeg punten dus ik nam 2 essence lakjes mee uit de colour& go lijn.
Ook nam ik na veel twijfel de grijze en de blauwe lakje mee van de LE van justin bieber.
Ik ben echt geen fan!  Maar deze lakjes spraken me aan vanwege de kleur.
Catrice heeft ook een nieuwe LE liggen. Thrilling Me Softly.
Na een paar swatches gezien te hebben koos ik alleen voor de paarse en rode.
Daarnaast nam ik nog een aubergine paars lakje mee en een donker blauwe.
Komende tijd zien jullie vast en zeker deze swatches voorbij komen.
One thought on “Shoplog

  1. Viv Nailarts 18 Nov, 2013 om 07:39 Reply

    Leuke aankopen.

Geef een reactie

