Blanket nailart

Koud, regen, wind, we hebben zelfs al nachtvorst gehad.
Ja HERFST. Ik kan niet wachten tot we weer in de lente zijn.
Maar genoeg geklaagd.
Met dit weer zit ik vaak op de bank met een dekentje, kaarsjes aan en lekker bank hangen. Oh en vergeet de kachel niet!
Kennen jullie die ouderwetse dekens nog?
Met van die ruitjes met verschillende patronen?
Dat was mijn inspiratie voor deze nailart.
Ik ga jullie stap voor stap uitleggen hoe je deze blanket nailart maakt.
Waarschuwing: heb geduld!
Wat heb je nodig:
– base en top coat
– nailart pencil
– 4 kleuren nagellak ( ik heb lakken van de LE Eve in Bloom gebruikt)
– zwarte striper
Stap 1 :
Lak je nagels met een base coat.
Stap 2 :Maak dan vakjes op je nagels met de verschillende kleuren nagellakken.
Ik heb het uit de losse hand gedaan, maar je kan er ook voor kiezen om striping tape te gebruiken. (Ik heb hiervoor een nailart pencil gebruikt)
Let erop dat alles echt goed droog is voor je verder gaat.
Deze stap vraagt het meeste werk.
Stap 3:
Maak dan met je zwarte striper de vierkantjes zichtbaar.
Als je dit hebt gedaan maak je vervolgens ‘naai steken’ erop.
Stap 4:
Alles even goed laten drogen om vervolgens topcoat aan te brengen.
Doe je dit te snel loop je het risico dat je nailart ‘uitloopt’

 

Het is echt wat werk, vooral de verschillende kleuren vierkantjes maken (hier ben ik ong een uur mee bezig geweest, , misschien ook wel omdat ik pietje precies ben)
Hard work pays off.
Althans dat vind ik, deze nailart vind ik zelf heel erg geslaagd.
Wat vinden jullie ervan?
5 thoughts on “Blanket nailart

  1. Sonja van de Sande 15 Nov, 2013 om 07:47 Reply

    Prachtig gemaakt… En het ziet eruit als een warm dekentje! ❤

  2. Daphne Dailynailsart 15 Nov, 2013 om 09:57 Reply

    Dankjewel Sonja

  3. Soraya Khaled 15 Nov, 2013 om 12:00 Reply

    Wat leuk gedaan!

  4. Claudia 15 Nov, 2013 om 15:30 Reply

    Heel erg leuk geworden! ❤

  5. Saskia Hardeman 15 Nov, 2013 om 21:19 Reply

    Ik vind het ook geslaagd en een super leuk idee!

Geef een reactie

