‘Marble’ watermarble voor Nailart Addict

Afgelopen maandag stond er een guest post online bij Viviana (Nailart_addict)
Ze was/is ziek en vroeg of ik een artikel voor haar wilde maken.


Natuurlijk wil ik dat, elkaar helpen is een kleine moeite toch.

Ik had 4 nailarts naar haar toegestuurd en ze mocht zelf kiezen welke ze op haar blog wilde hebben.
Ze koos voor deze ‘marble’ watermarble.
Hier kan je lezen hoe ik deze nailart heb gemaakt.
Ik ga hier dus niet uitgebreid uitleggen hoe ik deze watermarble heb gemaakt, dit alles staat in m’n guest post bij Viviana.
Nemen jullie een kijkje bij Nailart addict.
2 thoughts on “‘Marble’ watermarble voor Nailart Addict

  1. NailTalk 14 Nov, 2013 om 13:28 Reply

    Mooi geworden meid! Mooie kleur ook

  2. femketje 15 Nov, 2013 om 18:46 Reply

    oeh erg pretty 😀

Geef een reactie

