Matt vs glans

Gisteren zagen jullie het mooie bruin kleurige lakje van Catrice.
Ik besloot er een nailart mee te maken.

Een hele tijd terug vond ik een afbeelding van een soort gelijke nailart.
Ik weet echt niet meer waar maar de nailart bleef in m’n hoofd zitten.
Matt vs glans
Wat heb je nodig:
– base coat
– The Monkey Gets Funky
– matte topcoat
– Top coat
– nailart pencil
Stap 1 :
Lak je nagels met een base coat.
Lak ze daarna met The Monkey Gets Funky. Laat dit goed drogen.
Stap 2 :
Lak daarna een laagje matte top coat erover.
Laat dit wederom goed drogen.
Stap 3 :
Gebruik hiervoor een nailart pencil waarmee je stripes kan zetten.
Dip je pencil in de ‘gewone’ topcoat en maak hiermee sier lijnen op je nagels.
Stap 4:
Lak NIET af met een topcoat zo verlies je je gehele nailart.
Deze fout maakte ik dus en kon weer opnieuw beginnen.
Het is een hele mooie subtiele nailart vind ik.
Misschien een rare gedachte, maar deze nailart zou heel mooi zijn op eem begrafenis.
Zo heb je toch die dag een mooie nailart die niet teveel opvalt.
Wat vinden jullie ervan?
One thought on “Matt vs glans

  1. Nailart Freak 12 Nov, 2013 om 17:44 Reply

    Super leuk! Ik ga ook een keer zoiets proberen met mijn matte topcoat!

Geef een reactie

