The Monkey Gets Funky

Herfst…we moeten er nu toch echt aan toe geven.
Koud en regen…yuk!

Ik zocht naar een toepasselijke kleur voor deze koude dagen.
Zo kwam ik dus dit bruine lakje van Catrice tegen.
Er zit heel licht goud kleurige shimners in.
Deze zie je helaas niet terug op de foto.
Dekkend was het eigenlijk al in 1 laagje, maar koos toch voor 2 laagjes.
Drogen deed het redelijk snel, zoals ik gewend ben van dit merk.
Het is echt een toepasselijke kleur voor de tijd van dit jaar.
Ik denk dus ook dat ik deze kleur veel zal gaan dragen de komende tijd.
De naam snap ik niet helemaal The Monkey Gets Funky,  maar leuk is ie wel!
Wat vinden jullie van dit kleurtje?
4 thoughts on “The Monkey Gets Funky

  1. sonja 11 Nov, 2013 om 08:42 Reply

    Superleuk en warm kleurtje… i like xxx

  2. jewelyz 11 Nov, 2013 om 11:25 Reply

    Mooi kleurtje!

  3. Alette 11 Nov, 2013 om 16:31 Reply

    Hey, dat is gek! Dit kleurtje staat jou echt heel erg mooi, terwijl ik er bij mezelf niet echt blij van werd. Bij mijn huidskleur stond het helemaal niet zo mooi…

  4. Danielle K 11 Nov, 2013 om 19:03 Reply

    mooi kleurtje!

Geef een reactie

