10de van de maand #7

Het is weer tijd voor m’n favoriete nailarts van de maand!

Sommige nailarts zijn nog niet voorbij gekomen op m’n blog of instagram, maar dat komt deze week online!
Dots nailart. Leuk en ook goed te doen op korte nagels!
‘Marble’ watermarble.
Matt vs glans! Deze nailart met tutorial komt dinsdag online.
Holographic stripes!
En dan toch wel m’n favoriet van de afgelopen maand.
Ik heb er links bij geplaatst zodat je kunt zien hoe ik deze nailarts heb gemaakt.
Wat vinden jullie ervan?
3 thoughts on “10de van de maand #7

  1. Viv Nailarts 10 Nov, 2013 om 14:57 Reply

    Ik vind die twee laatste groene ook heel mooi zeg! Maar stiekem vind ik ze allemaal leuk. 😉

  2. jewelyz 11 Nov, 2013 om 11:32 Reply

    Mooie nailarts! Vind je watermarble en je groene nailart het mooiste 🙂

  3. Alette 11 Nov, 2013 om 16:32 Reply

    Wat een mooie nail-arts!! Ik ben erg benieuwd naar je nail-art van glans vs mat. Ik vind dat zelf altijd erg mooi, maar zou niet zo goed weten hoe ik dat moet doen.

Geef een reactie

