Essie #59 Aperitif

Zoals jullie denk ik wel zullen weten is het merk Essie geen budget lak.
Vaak kosten ze rond de €10,-, maar vaak vind je bij de etos Essie lakjes met 30% korting. Yup dan sla ik m’n slag!

Zo zag ik dit mooie rode lakje staan met 30% korting.
#59 Aperitif is een vuur rode lak.
Dan bedoel ik ook echt vuur rood.
Op sommige foto’s kwam die wat oranje achtig over, dus heb ik er 1 gemaakt met flits (zo is de kleur echt)
Dekkend was het al in 1 dun laagje, maar jullie kennen me inmiddels ik bracht er 2 aan.
De droogtijd is ook lekker snel, 10 nagel gelakt is de eerste al zo goed als droog. Super toch!
Een echt mooie vuur rode lak kom je niet vaak tegen.
Vaak is het bordeaux of oranje achtig.
Dat is met dit lakje dus echt niet. Vuurrood!
Dit lakje raad ik echt aan voor een rode nagellak liefhebber, en voor de rest natuur ook.
3 thoughts on “Essie #59 Aperitif

  1. Viv Nailarts 8 Nov, 2013 om 08:23 Reply

    Wow wat is tie mooi!

  2. Sonja 8 Nov, 2013 om 19:39 Reply

    Prachtig, ik hou zo van rood! Helemaal top meis! Enne als ze bij de BIGBAZAAR weer een keer zo'n actie hebben denk ik ook aan jullie!

  3. saskia 9 Nov, 2013 om 14:15 Reply

    Heel mooi, rood is een van mijn favoriete nagelkleurtjes.

Geef een reactie

