Good Luck Bear

Afgelopen vrijdag opende ik m’n brievenbus en zag een pakketje liggen van PolishAlcoholic.
Ik was heel erg benieuwd wat er in zat, vooral omdat ik niks had besteld en van niks af wist.

Eenmaal op m’n bank scheurde ik de envelop open.
Er zat een briefje bij van PolishAlcoholic en dit lakje Good Luck Bear.
 
Good Luck Bear behoort tot de nieuwe collectie The Care Bears deze is verkrijgbaar vanaf 25 november 2013.
 
Good Luck Bear is een groene holografische lak.
Ik dacht eerst dat het veel op m’n eigen lakje zou lijken.
Dus je raad al wat ik zaterdag ochtend gelijk ging doen.
Juist SWATCHEN!
Good Luck Bear is een stuk donkerder groen als m’n eigen lakje.
De nodige nailarts met m’n eigen Daily Green lak en Good Luck Bear spoken door m’n hoofd.
Maar goed,
Good Luck Bear is een mooie groene holografische lak die mooi dekkend is in 2 dunne laagjes.
De droogtijd is echt super snel! 5de nagel gelakt is je eerste al droog.
En ik vind 10de nagel gelakt 1ste droog al snel.
Al met al vind ik dit lakje echt top!
Zit er zelfs aan te denken om de gehele collectie te bestellen.
Benieuwd of m’n vriend en portemonnee dat toe laat…hihi.
Benieuwd naar de andere nieuwe lakken en collectie die PolishAlcoholic uit brengt klik dan hier.
2 thoughts on “Good Luck Bear

  1. Saskia 6 Nov, 2013 om 13:19 Reply

    Indd een hele mooie kleur zeg! Dat hij snel droogt is ook een heel groot voordeel!!

  2. NailTalk 6 Nov, 2013 om 15:37 Reply

    Wat een gave kleur! Vind 'm prachtig, had 'm al gezien op Instagram. Zou ook wel verrast willen worden met zo'n gaaf kado 😀

Geef een reactie

