Weekoverzicht #1

Goedemorgen!
Ik heb besloten om iedere zondag een weekoverzicht te plaatsen inplaats van een my life in pictures.
Waarom?  Ik vergeet foto’s te maken dus een my life in pictures wordt dan wel erg saai.

Afgelopen maandag gaf ik een tip voor de kou kleumen: de Teddy fleece!
Dit zijn echt super warme vesten en truien in verschillende patronen kleuren en maten.
Teddy fleece
De hema is met hun nagellaken enorm verbeterd.
Zo kocht ik voorheen nooit nagellak bij hun.
Inmiddels is m’n stash redelijk gevuld met hema nagellakken.
Hema
Woensdag stond er een stappenplan online voor jullie.
Een leuke dots nailart die goed te doen is op korte nagels.
Dots stappenplan
P2 lost in glitter.
Ja deze nagellak zijn echt super!
Vooral de be cool (de blauwe) is echt mijn favoriet. Een glitter lak die volledig dekt!
P2 Lost in Glitter
Nickel Minaj, een lak van Catrice.
Het is een lak die waarschijnlijk pas weer te voorschijn wordt gehaald tegen de feestdagen. Weten waarom? Je leest het hier.
 
En op het moment loopt er ook nog een winactie.
Geef een reactie

