Nickel Minaj

Heb je dat wel eens, dat je in de winkel een lakje vast hebt, en denkt die moet ik hebben?
Dat overkwam mij dus.

Ik pakte direct #42 Nickel Minaj en dacht die MOET ik hebben.
Er vervolgens thuis eenmaal op de nagels deze gedachte niet snapte.
Juist dat gebeurde dus met dit lakje.
Het is een zilver kleurige lak, en shined als een malle…
Juist, wat moet je ermee Daphne!
Dit lakje wilde ik in eerste instantie in m’n blogsale zetten.
Toen bedacht ik me ineens…hmm misschien kan ik hier nog wel wat mee met de feestdagen.
#42 Nickel Minaj dekt in 2 dunne laagjes en heeft een redelijk snelle droogtijd.
In de winkel dacht ik ja!
Een nailart erop en minimaal 3 dagen laten zitten..uhm nee dat werd hem niet.
Direct na het swatchen heb ik hem eraf gehaald.
Dit is echt zo een lakje die ik niet weg wil en kan doen.
Daphne! Je kan er zoveel leuks mee doen, vervolgens blijft het lakje onaangeraakt in m’n stash staan.
Nickel Minaj het spijt me maar ik denk dat je pas tegen de kerst open gemaakt wordt… xd
One thought on “Nickel Minaj

  1. Pippi 1 Nov, 2013 om 08:51 Reply

    Hier is het nog erger: dit lakje kocht ik tijdens het afgelopen nagelfestijn om mijn verzameling compleet te maken. Heb 'm nog niet eens gedragen, alleen op een nagelwiel gezet:)

Geef een reactie

