P2 lost in glitter

Tegenwoordig ben ik helemaal fan van glitters.
Zo liet ik ze in het verleden staan in de winkel en nu, nu kan ik ze niet laten staan.

P2 kwam een tijd terug met een nieuwe lijn: Lost in Glitter.
Ja die moest ik hebben!
Gelukkig gingen mijn ouders naar Duitsland en namen ze een deel van de lijn mee.
Hier zie je de andere lakken die ik van deze lijn heb.
Ook heb ik nog de groene die komt binnenkort online.
#010 Love Dramatic:
Dit is een rode glitter lak met een rode kleur als basis.
Deze basis zorgt ervoor dat de lak dekkend is.
Ik vind hem wel mooi, maar het is hem toch net niet.
Dekkend was het in 2 dunne laagjes.
De glitters zelf spreide zich erg mooi over m’n nagels.
#040 Be Cool:
Dit is een blauwe lak met een blauwe basis.
Blauw is echt mijn favoriete kleur, maar deze lak is zó mooi!
Dekkend was het al in 1 laagje.
Ik heb er 2 aangebracht, noem het maar de macht der gewoonte.
De droogtijd van deze lakken is vrij snel.
Ze zijn verkrijgbaar in Duitsland.
Je kan ze tegenwoordig ook kopen via diverse webshops, alleen ligt de prijs dan ineens een stuk hoger.
Wat vinden jullie van deze lijn? En wat is jouw favoriet?
5 thoughts on “P2 lost in glitter

  1. margriet kuper 31 Okt, 2013 om 06:16 Reply

    Be cool heb ik nu ook op…mooi is ie!,

  2. NailTalk 31 Okt, 2013 om 18:48 Reply

    Ze zijn echt gaaf, vooral die laatste, wauw!

  3. Viv Nailarts 31 Okt, 2013 om 20:23 Reply

    Ze zijn zooo gaaf!

  4. Vera 2 Nov, 2013 om 09:39 Reply

    Twee hele toffe lakjes, wow!

  5. femketje 15 Nov, 2013 om 18:50 Reply

    oh my doodles :O ik moet echt eens naar duitsland XD

Geef een reactie

