Hema nagellak

Voorheen kocht ik echt nooit nagellak bij de hema.

Waarom? Ik vond de kwaliteit echt slecht!

Een hele tijd geleden kocht ik, na goede reviews gelezen te hebben, de holografische lakken van de hema.
Toen ik die ging swatchen, ja toen was ik verkocht!
Klik hier voor de pastel kleuren.
De hema is enorm vooruit gegaan qua kwaliteit van de lakken.
Zo heb ik dus nu in korte tijd aardig wat lakken gekocht.
Van de week kocht ik 2 lakken in paars tinten.
Jammer alleen is dat ze alleen een nummer hebben en geen naam.
#829:
Dit is een paarse lak met in het flesje zilveren shimmer erin.
Helaas zie je hier weinig van terug eenmaal op je nagels.
Dekkend was het in 2 laagjes. De droogtijd is echt snel!

 

#826:
Echt paars is het niet, roze, rood? I don’t know maar het is een beauty!
Er zit een hele mooie shimmer in.
Jammer genoeg kreeg ik deze niet goed op de foto.

Wederom mooi dekkend in 2 laagjes en de droogtijd ook weer lekker snel.

 

Ja de hema is echt enorm vooruit gegaan met de nagellakken.
Ook is de houdbaarheid goed.
Deze lakken raad ik zeker aan, een goede kwaliteit voor een budget prijs!
4 thoughts on “Hema nagellak

  1. Pippi 29 Okt, 2013 om 07:18 Reply

    Mijn allereerste lakje was van de HEMA. Inmiddels al meer dan 40 jaar gelden kreeg ik een prachtig blauw lakje van mijn oma. Inmiddels heb ik de lakjes van dit warenhuis herontdekt en ben ik er zeer enthousiast over.
    Je hebt mooie kleuren uitgezocht! Ik heb vorige week Midnight Grey en Midnight Green gekocht- heerlijke herfstkleuren.

  2. Viv Nailarts 29 Okt, 2013 om 07:46 Reply

    De Hema is goed bezig de laatste tijd. Vroeger liep ik er met een grote boog omheen. Maar ze zijn zeker een stuk beter en mooier geworden.

  3. Pippi 29 Okt, 2013 om 08:24 Reply

    Oh, ik vergat te zeggen dat de naam van het lakje meestal wel op de kassabon staat!

  4. NailTalk 31 Okt, 2013 om 18:50 Reply

    Ik heb ook een aantal Hema lakjes en de dekking valt mij over het algemeen wel een klein beetje tegen. Maar fijn dat ze zo snel droogden, mooie lakjes!!

Geef een reactie

