Teddy fleece

Hebben jullie allemaal een fijn weekend gehad?
Normaal gesproken zou het vandaag weer Nailart – Addict time zijn.
Dit artikel wordt even een weekje opgeschoven.

Viviana stuurde me een berichtje dat ze niet helemaal in orde was en of ik het erg vind om het een weekje uit te stellen.
Nee hoor Viv rust maar lekker uit!
Vandaag heb ik ook geen nagel gericht artikel.
Vandaag wil ik jullie m’n teddy fleece laten zien.
Zoals sommige van jullie misschien wel weten heb ik 3 vormen van reuma en chronische vermoeidheid.
Door m’n reuma kan m’n lichaam heel slecht tegen koud weer en vochtig weer.
Dit betekent dus dat er een minder leuke tijd aankomt voor mij (herfst, winter) meer pijn en veel meer moe.
Gelukkig weet ik hier redelijk mee om te gaan, en kleed ik me ook extra aan.
Teddy fleece, ideaal! En nog super leuk ook!
Je hebt ze in verschillende soorten en kleuren.
Hieronder zie je een aantal ervan.
Onder andere een uil, teddy, en gewoon normaal.
De blauwe is wat dunner als de vesten, het fijne aan deze trui is dat er duim gaten in zitten. Altijd zit ik te trekken aan mijn mouwen, nu is dat niet meer nodig.
De dikke vesten zoals de uil, teddy en de normale zijn echt heel dik!
Je kan hieronder gewoon een dikke trui aan doen, en believe me je hebt het echt niet koud!
De teddy fleece heeft ook een extra hoge kraag waardoor een sjaal zelfs overbodig is.
Ze zijn wel wat aan de prijzige kant (39,95) maar het is zeker je geld waard!
De blauwe trui kost €24,95.
Je kan ze bestellen op www.77onlineshop.de
Ja ze komen uit Duitsland, waardoor je €10,- import kosten moet betalen.
Geen verzendkosten extra, dus ik zie deze import kosten eigenlijk gewoon als verzendkosten.
De levertijd is ongeveer 5 werkdagen.
Ik wil jullie wel graag een tip geven, als je een teddy fleece wilt gaan bestellen raad ik aan om hem zeker 1 maat groter te nemen,  zo zit het vest net iets lekkerder en ruimer.
I.v.m mijn ziekte moet ik er echt rekening mee houden dat ik me extra warm aankleed, hierdoor heb ik er voor gekozen om ze 2 maten groter te nemen.
De gewone trui (de blauwe) kan je gewoon in je normale maat bestellen.
Ik wilde dit graag met jullie delen.
Enne…zijn ze niet cute?
3 thoughts on “Teddy fleece

  1. Soraya Khaled 28 Okt, 2013 om 09:55 Reply

    Wat zijn ze leuk zeg!

  2. SandeNova 28 Okt, 2013 om 17:07 Reply

    Ik wil er ook een… Ga snel eens kijken!

  3. Pippi 29 Okt, 2013 om 08:23 Reply

    Ze zijn schattig- en daardoor voor mij wat minder geschikt:) Wel handig voor een snelle ronde met de hond!

Geef een reactie

