#44 Mermaid My Day

Toen ik dit lakje kocht was ik er zo benieuwd naar. Blauw met shimmers.

Yup ik ben fan van blauw!
#44 Mermaid My Day is een mooie blauwe lak, met shimmers erin.
Ik houd hiervan! Een simpele maar mooie lak.
Dekkend was het in 2 dunne laagjes de droogtijd iets langer als normaal.
Maar niet langzaam hoor.
Toen ik de naam zag, ja zo toepasselijk!
Past heel erg goed bij de lak.
Ik zag gelijk een zeemeermin voor me met een prachtige staart/vin.
Ja deze kleur raad ik zeker aan!
One thought on “#44 Mermaid My Day

  1. AnitraX 25 Okt, 2013 om 22:45 Reply

    Ja ik wil deze zo graag, maar elke keer is hij weer uit verkocht als ik ga kijken of manlief.

Geef een reactie

