Catrice #27 The Pinky And The Brain

Zoals jullie misschien al weten ben ik geen groot fan van de kleur roze.
Maar toen ik in de kruidvat stond trok dit lakje m’n aandacht.

Dus besloot om deze mee te nemen.
#27 Pinky And The Brain is echt een fel roze lak!
Er zitten geen shimmers in of iets dergelijks.
Gewoon een simpele roze lak.
Dekkend was het in 2 dunne laagjes.
De droogtijd is niet super snel maar rendabel.
Nog steeds weet ik niet waarom dit lakje m’n aandacht trok.
Deze lak is echt té roze voor mij.
Maar hey! Een echte roze liefhebber vind dit lakje zeker mooi!
2 thoughts on “Catrice #27 The Pinky And The Brain

  1. Claudia 22 Okt, 2013 om 11:01 Reply

    Wat grappig want ik hou echt niet van roze maar verdorie, volgens mij wil ik deze toch wel! Hij is zo lekker knal hihi!

  2. Vera 22 Okt, 2013 om 12:25 Reply

    Mooi lakje!

Geef een reactie

