Weekoverzicht of My life in pictures

Vandaag heb ik een vraag aan jullie.
Al een tijdje komt er geen artikel online in het weekend en daar wil ik weer verandering in brengen.

In het weekend wil ik toch 1 artikel online zetten voor jullie.
Mijn vraag aan jullie is:
Willen jullie een weekoverzicht van de artikelen die die week online zijn gekomen.
 Of
Willen jullie een My life in pictures.
Graag wil ik jullie mening hierover.
En willen jullie dat dan op zaterdag of op zondag?
Dank alvast voor jullie mening.
4 thoughts on “Weekoverzicht of My life in pictures

  1. saskia 17 Okt, 2013 om 09:50 Reply

    Een life in pictures vind ik altijd heel leuk om te lezen!

  2. Pippi 17 Okt, 2013 om 11:16 Reply

    Het lijkt me leuk om op zondag een life in pictures te zien!

  3. Viv Nailarts 17 Okt, 2013 om 16:40 Reply

    Nu ik al die leuke foto's zie ga ik twijfelen. Life in pictures is ook leuk. Aan mij heb je niet veel. Haha

  4. Sonja van de Sande 17 Okt, 2013 om 17:05 Reply

    Life in pictures!

Geef een reactie

