Pure Nail polish

Pure nail polish, ik had er nog nooit van gehoord. Ik heb er 3 lakjes van.
Deze heb ik cadeau gekregen van Sonja.
Het zijn schattige lakjes, de inhoud is 7 ml.
Ze zijn verkrijgbaar bij de Douglas. Ik weet niet hoe duur, , aangezien dit een cadeau was.
Op de flesjes zelf kon ik geen naam of nummer vinden.
Uiteindelijk stond er op de onderkant een nummer.
Geen idee of dit ook het nummer van de lak is.
E 18:
Dit is een turquoise kleur. Omdat de lakjes zo klein zijn had ik verwacht dat het moeilijk zou zijn om aan te brengen. Dit viel erg mee.
Dekkend was het in 2 dunne laagjes.
De droogtijd is ‘normaal’
E 20:
Een paarse/donker roze lak.
In het potje neigt deze meer naar paars, eenmaal op je nagels meer roze.
Wat jammer is van deze lak is dat deze streept, niet overdreven maar hij streept.
Deze is wederom gedekt in 2 laagjes.

 

E 15:
Ook deze kleur is lastig. Is het blauw of paars?  Anyway ik vind hem mooi!

 

Dekkend was het in 2 laagjes.

 

Het zijn erg schattige lakjes, en de kleuren zijn ook erg leuk.
Ik zeg zeker de moeite waard om ze te kopen.

Zelf heb ik er nog een nailart mee gemaakt.

5 thoughts on “Pure Nail polish

  1. Sonja van de Sande 16 Okt, 2013 om 06:57 Reply

    Daphne ze zijn 1,- per stuk!… En ik ben blij met deze swatches… Had er nog geen tijd voor… Mooi en leuk die nailart!

  2. Nicky 16 Okt, 2013 om 07:22 Reply

    Mooie kleuren en ze dekken ook nog eens goed. Leuke nailart heb je ermee gemaakt.

  3. Kelly 17 Okt, 2013 om 15:36 Reply

    Wat een leuke kleurtjes, vind de nail-art ook erg leuk geworden!

  4. Savannah 17 Okt, 2013 om 15:40 Reply

    Wat een mooie kleuren, dit merk kende ik helemaal nog niet. Ziet er goed uit! Liefs, Savannah

  5. Viv Nailarts 18 Okt, 2013 om 09:32 Reply

    Mooie kleuren. En je nailart! Wow!

Geef een reactie

