Lost in Glitters #070 #060

Lost in Glitters,  je hebt er vast al van gehoord of gezien.
Ik moet zeggen dat ik ze super vind!
Wat ik me heel erg afvroeg bij deze lijn is: zijn ze dekkend?
Dat antwoord kreeg ik al snel.
Lezen jullie mee…
#060 Be Divine:
Ik begin met mijn minst favoriet.
Dit is een paarse glitter lak, met allemaal ronde glitters erin van verschillende kleuren paars.

 

Waarom ik deze niet zo vind?
Dit komt omdat deze lak een blauwe basis heeft.
Snap jij hem? Ik dus niet, met een paarse basis was dit lakje een stuk mooier.

 

Dan de dekking 2 laagjes heb ik aangebracht en ik had een mooie dekking.
De droogtijd duurt ook niet overdreven lang.
#070 Go Crazy:
Een mooie roze lak met ronde glitters erin met diverse kleuren roze.

 

Deze lak heeft een roze basis, dit zorgt er dus voor dat je een mooie dekking krijgt in 2 laagjes.

 

Zoals jullie zien, de glitters zijn inderdaad dekkend.
Deze lakken zijn verkrijgbaar in Duitsland in de DM.
Geef een reactie

