P2 Sand style #010 #060

Vorige week konden jullie al zien dat m’n ouders een aantal P2 lakken kochten voor me.

Vandaag laat ik er 2 zien.
010 Adorable:
Dit is een zacht roze lak met glitters erin!  Er zitten allemaal ronde zilveren glitter in.
Sand style lakken zijn op zich al apart, maar deze met glitters helemaal!
Dekkend was het in 2 dunne laagjes.
En wat me opvalt veel sand style lakjes drogen ontzettend snel.
 Ik houd daar van!
060 Strict:
Deze kleur is lastig te omschrijven, is het oud roze? Paars? Miss wel grijs.
Ik heb echt geen flauw idee maar hij is mooi!
Ook deze heeft zilveren glitter erin.
1 laagje was voldoende voor een mooie dekking,  maar toch bracht ik er 2 aan. (Automatisme)
Deze 2 kleuren vond ik zo mooi!  Ik dacht meteen die passen goed bij elkaar.
Zo besloot ik er dus een simpele nailart mee te maken:

 

Wat vinden jullie ervan?
5 thoughts on “P2 Sand style #010 #060

  1. SandeNova 11 Okt, 2013 om 05:41 Reply

    Strict omschrijf ik als een taupe kleur. Deze eerste lijn P2 lakjes waren zo geliefd dat ik er drie ritjes Duitsland voor gemaakt heb!

  2. Pippi 11 Okt, 2013 om 06:45 Reply

    Ik vind ze erg mooi- en gelukkig heb ik de lakjes in mijn stash:)

  3. NailTalk 11 Okt, 2013 om 09:22 Reply

    Echt heel mooi, passen perfect bij elkaar!

  4. margriet kuper 11 Okt, 2013 om 14:49 Reply

    hele mooie combi zo samen…

  5. gurlystyle 12 Okt, 2013 om 12:13 Reply

    prachtige lakjes, love the nailart

Geef een reactie

