10de van de maand #6

Het is weer zover, mijn favo nailarts van de afgelopen maand.
Ik merk dat ik niet meer zo heel veel tijd heb om nailarts te maken.
Daarom ga ik dit artikel een beetje wijzigen.
Inplaats van 10 nailarts, plaats ik gewoon mijn favo nailarts.
Dit kunnen er dus 3 zijn of gewoon 10.
Glitter nails in 2 kleuren.
Watermarble,  ja ik kan er geen genoeg van krijgen.
Omdat de koudere dagen er weer aankomen heb ik een herfst nailart gemaakt.

 

Een French Manicure maar dan anders.
Pink Ribbon nails mogen deze maand natuurlijk niet ontbreken.
En dan m’n gradient watermarble.

Dit is toch echt wel mijn favoriet van de afgelopen maand.
What do you think?
3 thoughts on “10de van de maand #6

  1. SandeNova 10 Okt, 2013 om 16:46 Reply

    Echt supermooie nailarts maak je!

  2. Viv Nailarts 11 Okt, 2013 om 06:04 Reply

    Super mooi allemaal! Maar je 1ste watermarble in dit artikel vind ik zoooo onwijs gaaf. En ook je herfstnagels vind ik nog steeds super.

  3. gurlystyle 12 Okt, 2013 om 12:09 Reply

    vindt ze prachtig en de laatste klerencombi is amazing

Geef een reactie

