Dagje Rotterdam met Sonja en Viviana

Afgelopen zaterdag had ik afgesproken met Sonja.
Een dagje shoppen in Rotterdam.

10 over half 11 zou Sonja aankomen in Rotterdam.
Gelukkig had ze geen vertraging en verliep haar reis goed.
Allereerst gingen we naar de markt, daar hadden we het al gauw gezien.
Wat een drukte niet normaal!
Door naar MiCasa, een leuk schattig winkeltje waar ze echt van alles hebben.
Eerder had ik al tegen Sonja gezegd dat ik rond half 1 ergens in de stad moest zijn om iets af te geven.
Ondertussen had ik een complot samen met Viviana.
We hadden tegen Sonja gezegd dat ze het niet ging redden. Maar ik wist wel beter.
En ja hoor ik kreeg een sms van Viviana ik kom eraan. Dus ik met Sonja naar de afgesproken plek en wachten.
Jaaaaa! Daar was Viviana!  Verrassing voor Sonja dat Viviana toch kwam.
Zo liepen we lekker door de stad, en hebben ook nog even koffie gedronken.
We wisten dat Serena in de C&A zou zijn. Dus hup daarnaar toe.
Wat leuk dat Serena echt de tijd nam om met ons te praten, een foto kon niet ontbreken.
Nog ff verder shoppen in de C&A.
Sonja heeft er een leuke trui gescoord!  Staat je goed!
Tja gekke foto’s mochten niet ontbreken.
Nog even van het zonnetje genieten!
In de avond zou Sonja bij mij eten, Viviana ging lekker terug naar haar mannetje.
Tram foto! Ja zo vaak zit Son er niet in.
Bij mij thuis aangekomen, even de buit vast leggen.
Valt mee toch?  Dit is van mij en Sonja samen. Thnx! Nogmaals.
Fooood!!!
Wat ik zo fijn vond is dat Sebas (ja die was thuis) gezellig omging met Sonja.
En om kwart voor 8 gingen we weer weg.
Sonja afzetten op de trein.
Aangezien het geen super buurt is waar ik woon, nam ik Smokey mee. Mijn waakhond ♥
Ik heb echt een super dag gehad!
7 thoughts on “Dagje Rotterdam met Sonja en Viviana

  1. Viv Nailarts 8 Okt, 2013 om 06:08 Reply

    Wahaaahaaa ik lijk af en toe op een bootwerker. Xd. Bedankt voor deze onvergetelijke dag meiden.

  2. Soraya Khaled 8 Okt, 2013 om 09:20 Reply

    Ziet er gezellig uit!

  3. Sonja van de Sande 9 Okt, 2013 om 11:03 Reply

    Superrrrrleuk! En Sebas is een leuke man om mee te praten! Dus dat gaat prima! Het dagje is nog lang (nu nog) in mijn hoofd gebleven, vooral de ver(r)assing! Viv, thanks! En Tja… bedankt lieverd! XXX

  4. AnitraX 9 Okt, 2013 om 11:12 Reply

    Ziet er uit als een super gezellige dag! ❤

  5. AnitraX 9 Okt, 2013 om 11:13 Reply

    Ziet er uit als een super gezellige dag! ❤

  6. Pippi 9 Okt, 2013 om 11:13 Reply

    Wat een schattige waakhond!

  7. gurlystyle 9 Okt, 2013 om 15:47 Reply

    lijkt me een super dagje. en wow wat is Smokey pretty, wij willen ook weer een hond, een American Stafford, het liefst helemaal in het zwart.

Geef een reactie

