Dailynailsart vs justnailpolishes #5

Het is weer zover! Het maandelijkse artikel samen met justnailpolishes.

Dit keer mocht ik weer een thema kiezen, ik koos voor watermarble.
‘Watermarble, toen Daphne dit voorstelde dacht ik ojee wat gaat dit worden haha. Heb wel eens wat pogingen gewaagd, maar nooit lukte het echt.. 

 

Tot mijn verbazing ging het nu aardig goed! Ik heb 4 nagels gemarbled. Sommigen mooier gelukt dan de anderen!’
 
Kim well done! Als je er niet zo goed in bent en niet zo vaak doet, mag het resultaat er wezen!
‘ Watermarble, dat was het thema voor deze maand.Ik heb besloten om de lakken van essence uit de LE Be Loud collectie te gebruiken.

 

Waarom? Ik vond deze kleuren zo goed bij elkaar passen.De laatste tijd ben ik erg veel bezig met watermarble nailarts, vandaar ook dat ik koos voor dit thema’

 

Nu ben ik heel erg benieuwd wat Kim nu als thema gaat kiezen.
Gaat ze het mij nu moeilijk maken?
Jullie zien het volgende maand!
2 thoughts on “Dailynailsart vs justnailpolishes #5

  1. Viv Nailarts 4 Okt, 2013 om 05:41 Reply

    Heel mooi allebei! Ik vind jullie kleurenkeuzes ook echt geweldig!

  2. gurlystyle 6 Okt, 2013 om 15:58 Reply

    super leuk gedaan allebei

Geef een reactie

