Safari #264

Zo een 2 weken geleden ongeveer kocht ik voor Viviana en Marielle een aantal safari lakken op een braderie

Zo hadden hun ieder 10 lakken, ik heb me weten te beheersen ik kwam met 2 lakjes thuis.
De prijs was €10,- voor 11 lakken.
 Zoals je nu wel snapt heb ik bij beide 1 lak voor mezelf gehouden.
#264:
Wat is dit een mooie lak zeg! Het is een mooie licht groene lak. Deze lak heeft van zich zelf een glans als finish.
Het is net geen foil lak, maar zit er net tegen aan.
De lak is mooi gedekt in 2 dunne laagjes. De droogtijd is lekker snel.
Voor deze prijs (gemiddeld €1,-) is het een hele goede budget lak.
Wat vinden jullie van deze kleur?
2 thoughts on “Safari #264

  1. Viv Nailarts 4 Okt, 2013 om 05:40 Reply

    Ik vind 'm super mooi!

  2. Estelle 4 Okt, 2013 om 07:42 Reply

    Een hele mooie lak!

Geef een reactie

