Kijk wat m’n ouders kochten voor mij♥

Vorige week vrijdag gingen m’n ouders naar Duitsland, naar de groothandel.
Ik ben daar ook een keer geweest en wist dat de DM om de hoek zat.

Ik legde aan m’n moeder uit welke lakken ik zou willen hebben en welke ik al had.
Ook door middel van foto’s (m’n moeder is niet zo in to nails)
Ze vroeg hoeveel lakken wil je? Doe er maar een stuk of 3, 4.
De volgende dag zag ik m’n moeder en gaf ze me de lakken aan me.
Oh my!  Wat zijn m’n ouders lief! Ze gaf me 7 P2 lakken.
Ze hebben 4 Lost in Glitter lakken gekocht.
En namen ze ook nog eens 3 Sand Style lakken mee voor me.
Na de lakken goed bekeken te hebben en iedere kleur ff snel op m’n nagels gedaan te hebben, ik was verkocht!
Mama, wat krijgen jullie van me ik vroeg om 3, 4 lakken dit zijn er 7.
Niks Daphne, dit krijg je van ons.
Hoe lief is dit!
Thans mom and dad!
Enne met veel tekst en uitleg en de nodige foto’s, hebben ze hele mooie lakken gekocht voor me!
2 thoughts on “Kijk wat m’n ouders kochten voor mij♥

  1. Soraya Khaled 2 Okt, 2013 om 05:44 Reply

    Wat leuk! Lieve ouders heb je.

  2. gurlystyle 6 Okt, 2013 om 16:00 Reply

    wat super lief van je ouders. Ik ben benieuwd naar swatches van de Lost in Glitter lakjes

Geef een reactie

