Pink ribbon actie

Zoals vele van jullie wel zullen weten staat de maand oktober in het thema van Pink Ribbon.
Deze stichting doet onderzoek naar borstkanker.

Ik denk dat vele van jullie er wel mee te maken hebben/gehad. Is het niet in uw directe omgeving dan wel iemand in uw verre omgeving.
Dit is een verschrikkelijke ziekt.
Helaas heb ik 12 jaar geleden mijn oma verloren aan deze ziekte.
Zo was ik dus ook erg enthousiast toen ik de mail las van PolishAholic.
Ze heeft namelijk een mooie actie lopen.
De gehele maand ontvangt u 10% korting op alle roze nagellakken die ze verkoopt in de webshop.
Er is geen kortings code voor nodig.
De korting wordt automatisch verrekend.
Aan het einde van de maand doneert ze 10% procent van deze opbrengst aan de stichting Pink Ribbon.
Ik zelf vind dit een super initiatief en wil dit daarom graag met jullie delen.
Dus zoals ik al aangaf krijgt u 10% korting op alle roze nagellakken.
U kunt hier bestellen.
Geef een reactie

