Aankopen bij PolishAlcoholic

Vorige week konden jullie al een artikel zien van de producten van PolishAlcoholic.
Ik kon het niet laten en heb zelf wat gekocht.

Allereerst Frozen Rain:
Ik had deze al gezien op haar instagram account en vond hem zo gaaf!
Het is een topper, dat houd in dat je hem eigenlijk als een soort topcoat gebuikt.
Zoals de naam het al zegt: er zitten glitters in die er een beetje uitziet als tja Frozen Rain.
Kan het niet goed omschrijven, maar de foto zegt genoeg toch.
Ik heb het aangebracht op een zwarte lak zodat je duidelijk de Frozen Rain ziet.
Intergalactic Dust:
Ja weer een topper. Maar dit is dan ook echt een TOPPER.
Het is een holografische top coat. Wat wil je nog meer? Zo kan je jou mooie lak holografisch maken.
Zonder zon is ‘ie ook mooi. Prachtige glitters op je nagels.
Helaas scheen de zon niet met swatchen dus dan maar een foto met flits.
En dan als afsluiter. Mijn eigen lakje
Daily Green:
Ik wilde een holografische lak, zoals jullie ondertussen wel weten ik houd daarvan!  En de kleur moest groen zijn. Nu heb ik er wel 1 van de hema maar die vind ik niet echt… En in vergelijking met deze valt die van de hema in het niet.
Op de foto met flits komt ie wat blauw over. Maar believe me als ik zeg dat deze echt groen is.
Hoe cool is dit! M’n eigen samengestelde lak inclusief naam keuze!
PolishAlcoholic ik ben er heeeel blij mee!
Artikel van PolishAlcoholic gemist, of wil je meer informatie klik dan hier.
3 thoughts on “Aankopen bij PolishAlcoholic

  1. Soraya Khaled 26 Sep, 2013 om 06:25 Reply

    Prachtige lakjes! Vooral je eigen lakje is heel erg gaaf!

  2. Viv Nailarts 26 Sep, 2013 om 07:28 Reply

    Wow wat mooi! En wat is je eigen lakje moooi!

  3. Polish Alcoholic 26 Sep, 2013 om 09:41 Reply

    😀 Ze staan je alle drie geweldig! Ben blij dat je je eigen lakje ook mooi vindt!

Geef een reactie

