Vernis brilliance éclat #89

Gisteren zagen jullie al een schattig lakje uit Frankrijk.
Vandaag heb ik er nog een voor jullie.

Blauw, tja die kleur kan ik bijna nooit laten staan.
Zo zag ik deze dus staan en die belande ook in m’n mandje.
Vernis brilliance éclat #89 Iceberg:
Ik kan alleen maar WAUW zeggen.  Wat is dit een mooie lak zeg!
Het is licht blauw van kleur met onwijs mooie shimmers erin.
Dekkend was het al in 1 laagje en de droogtijd: super!
Ik kan weinig zeggen over dit lakje. De kleur zegt genoeg toch?
One thought on “Vernis brilliance éclat #89

  1. Sonja van de Sande 25 Sep, 2013 om 16:31 Reply

    Voor beide 'Franse lakjes'…Tres Bien!

Geef een reactie

