Essence Be Loud #1

Essence Be Loud ligt al een tijdje in de winkels.
Ik moet zeggen dat ik deze LE top vind.
Vandaag laat ik jullie 03 Riot Grrr-een en 04 Like A Stone In The Wall zien.
03 Riot Grrr-een:
Naar deze kleur groen was ik al een lange tijd op zoek. Ik deed dus ook bijna een vreugde dansje toen ik hem zag staan.

 

Het is een leger groene kleur, de dekking is goed met 1 laagje. Voor het mooie heb ik 2 laagjes aangebracht.
Wat ik ook echt helemaal top vind,  het heeft een hoog glans als finish!

 

04 Like A Stone In The Wall:
Wat is het voor kleur?  Groen..nee niet helemaal ik houd het op een aparte grijs.
Perfect om te combineren met de leger groene.

 

Bij deze lak had ik 2 laagjes nodig voor een mooie dekking.
Ook deze lak heeft een hoog glans als finish.

 

Bij beide is de droogtijd redelijk snel.
3 thoughts on “Essence Be Loud #1

  1. Soraya Khaled 18 Sep, 2013 om 06:07 Reply

    Ik had die legergroene laten staan maar daar heb ik nu toch wel spijt van. Hij is erg leuk!

  2. gurlystyle 18 Sep, 2013 om 10:01 Reply

    ik hou van deze kleutjes,ik heb ze ook gekocht

  3. Viv Nailarts 18 Sep, 2013 om 17:29 Reply

    Dit zijn de enige twee uit de LE die me aanspraken.

Geef een reactie

