Gradiënt watermarble

Sinds vorige week ben ik helemaal in de watermarble mood.
Maar die standaard watermarble…hmm daar moet iets anders mee kunnen.

Na lang brainstorm en oude nailarts bekijken van mezelf, had ik het ineens.
Waarom maak je geen watermarble met een gradient als basis.
Na een aantal mislukte pogingen, had ik eindelijk een redelijk resultaat:
Deze foto plaatste ik op instagram met de vraag: yay or nay?
Marielle (@NailpolishAngel) reageerde vrijwel direct.
Ik zelf twijfelde nogal over de kleuren combo.
Dus vroeg ik aan Marielle ofdat zij suggesties had qua kleuren.
Ze kwam met geel, oranje en rood.
Ik zij tegen haar: Doe Ik!
Hier voorvoorafgaand hadden we nog een gesprek over shoppen.
Marielle zei: je hebt wel vertvertrouwen in mijn kleuren combo, maar niet in mijn shop kunsyen.
Uhm Marielle ik ken je iets langer dan vandaag hihi.Zo ging ik dus aan de slag met deze kleuren.

Allereerst bracht in een gradient aan op m’n nagels met de kleuren geel en oranje.
Klik hier voor de tutorial hoe je een gradient maakt.
Terwijl dit aan het drogen was pakte ik m’n watermarble spullen.
Maar hoe krijg je een watermarble met kleur maar dat je ook nog de gradient ziet?
Juist inplaats van dat je 2 kleuren gebruikt voor je watermarble gebruik je 1 kleur (in dit geval rood) en een transparante lak, of terwijl een base of top coat.
Met de rode en transparante lak ga je het zelfde te werk als bij een normale watermarble.  Kijk hier voor de tutorial van watermarble.
Ik was zo blij! Het lukte in 1 keer! En de kleuren combo, ik ben er weg van.
Dat heb je weer goed bedacht Marielle!
Wat vinden jullie van dit resultaat?
5 thoughts on “Gradiënt watermarble

  1. Marielle 16 Sep, 2013 om 06:23 Reply

    Zoals ik via fb al zei. . Ik vind het geweldig. Maaruh. . Wat betreft Shopkunsten.. Er is maar 1 lakje bij bijgekomen.. hulde! Ik moet alleen nog wel naar het Kruidvat.. remover is bijna op xd

  2. Sonja van de Sande 16 Sep, 2013 om 06:24 Reply

    Ik vind het een geslaagde nailart! Een na-zomer op je nagels!

  3. Viv Nailarts 16 Sep, 2013 om 06:25 Reply

    Gaaf! Hoe heb je de gradient zichtbaar gehouden? Met topcoat?

  4. jewelyz 16 Sep, 2013 om 09:02 Reply

    Heel erg mooie nailart!

  5. gurlystyle 17 Sep, 2013 om 21:38 Reply

    de kleurencombo tip van Marielle is zeer geslaagd, erg leuk

Geef een reactie

