Watermarble stappenplan: ‘strepen’

Maandag konden jullie de watermarble stappenplan ‘bogen’ zien.
Vandaag leg ik uit hoe je een ‘strepen’ watermarble maakt.

Wat heb je nodig:
– bekertje water op kamer temperatuur ( mijn voorkeur gaat uit naar spa blauw)
– wattenstaafjes
– naald / saté prikker
– nagellak
Stap 1 :
Laat kleur voor kleur 1 druppel nagellak in het water ‘ vallen ‘  Doe dit net zo lang tot je bekertje aardig vol is met kleur.

 

Stap 2 :
Trek horizontaal met je naald / saté prikker een lijn.

 

Stap 3 :
Trek dan verticaal strepen.

 

Stap 4:
Leg dan je vinger op het water. Laat je vinger in het water en haal met je wattenstaafje het overtollige nagellak weg. Haal dan pas je vinger uit het water.

 

Stap 5:
Even alles schoonmaken rondom je nagels en klaar.

 

Als je alle stappen goed hebt gevolgd zou dit je resultaat moeten zijn.

 

Voor deze watermarble heb ik 2 lakken van Catrice gebruikt:
18 Bloody Mary To Go en 11 Miss Piggy’s BF.
One thought on “Watermarble stappenplan: ‘strepen’

  1. Silvy 14 Sep, 2013 om 09:21 Reply

    Mooi!! Ik heb al heel vaak geprobeerd om marble nails te maken, maar 't lukt me gewoon niet!

Geef een reactie

