Catrice Eve In Bloom part 2

Vandaag de laatste 3 lakken uit de nieuwe LE.
Today the last 3 polishes of the new LE.


C03 Bed of Flowers:
Een oud roze lak zonder shimmers.
Aanbrengen weer erg makkelijk zoals ik gewend ben van Catrice.
1 laagje was voldoende voor een goede dekking.
C03 Bed of Flowers:
A old pink polish without shimmers.
Applying went very easily, like I’m used to of Catrice.
1 layer was enough for a good coverage.
 
C04 Rosebuddy:
Een mooie rode kleur zonder shimmers. Ik denk dat deze kleur toch wel tot m’n favorieten behoort.
2 laagjes waren voldoende voor een goede dekking.
C04 Rosebuddy:
A nice red colour without shimmers.  I think this colour belongs to my favourites.
2 layers was enough for a good coverage.
 
C05 Blossom you, Blossom me:
Het is een roze lak, neigt naar oranje.  JA! Een lastige kleur om te omschrijven.
2 laagjes was weer voldoende voor een goede dekking. Daar houd ik van.
C05 Blossom you, Blossom me:
It is a pink polish, almost orange. YES!  A hard colour to describe.
2 layers was enough for a good coverage.
 
Alle lakken uit deze LE hebben een redelijk snelle droogtijd. Ideaal!
All of the polishes of this LE, has a quick dry time. Perfect!
 
Hebben jullie deze LE al? En welke is jouw favoriet.
Do you have this LE? And wich one is your favourite.
3 thoughts on “Catrice Eve In Bloom part 2

  1. Viv Nailarts 12 Sep, 2013 om 17:31 Reply

    Goed zijn ze he. Ik was echt verbaasd. Normaal verwijder ik een lak als tie chipt. Maar deze moest ik gewoon eraf halen omdat ik het zat was. Hihi

  2. NailTalk 13 Sep, 2013 om 10:18 Reply

    Vind de eerste twee toch wel heel mooi!

  3. gurlystyle 17 Sep, 2013 om 21:45 Reply

    erg mooi kleurtjes en fijne lakjes

Geef een reactie

