Catrice Eve In Bloom part 1

Vorige week konden jullie de nail foils al zie van deze LE.
Last week you could already see the nail foils from this LE.


Vandaag de swatch en review van C01 Bloomynous en C02 Floralilac.
Today a swatch and review from C01 Bloomynous and C02 Floralilac.
 
C01 Bloomynous:
Dit is een crème witte lak met hele lichte zilveren shimmers erin.
Het is een mooie nude/crème kleurige lak, goed te gebruiken voor een basis voor een nailart.
Het aanbrengen ging erg makkelijk.
Ik had verwacht dat deze niet zo goed zou dekken, maar tot m’n verassing had ik maar 2 laagjes nodig.
De droogtijd is lekker snel, en de lak heeft van zichzelf een glans finish.
C01 Bloomynous:
This is a creme/nude colour. There are silver shimmers in it. This colour you could use as a base for a nailart.
Applying this polish worked fine.

I expected that this polish wouldn’t have a great coverage, but i was surprised i only needed 2 layers.
Dry time is very quick, and the polish has a shiny finish.
 
C02 Floralilac:
Een mooie paarse lak. Ook hier zitten weer mooie shimmers in.
Deze lak is wel wat dunner van structuur, maar toch had ik bij deze ook maar 2 laagjes nodig.
De droogtijd ook lekker snel.
Deze lak heeft ook een mooie glans finish.
C02 Floralilac:
A beautiful purple colour with shimmers in it.
This polish has a thinner structure,  but i only needed 2 thin layers for a good coverage.
Dry time is quick, and this polish has olso a shine finish.
 
Deze twee lakken heb ik in combinatie gedragen.
Beide lakken bleven 4 dagen perfect zitten. Na deze 4 dagen heb ik ze eraf gehaald omdat ik wat anders wilde.
This 2 polishes i wear for 4 days, and it stays perfect on my nails.
After this 4 days i removed them because i wanted something else on my nails.
 
3 thoughts on “Catrice Eve In Bloom part 1

  1. Viv Nailarts 12 Sep, 2013 om 17:29 Reply

    Jaaa dit zijn mijn favorieten uit deze LE, zoo mooi.

  2. NailTalk 13 Sep, 2013 om 10:05 Reply

    Die shimmer is wel heel mooi in die paarse lak!

  3. gurlystyle 17 Sep, 2013 om 21:42 Reply

    ik vindt deze collectie van catrice erg leuk vindt vooral de eerst lak heel erg mooi

Geef een reactie

