10de van de maand #5

Normaal gesproken laat ik jullie in dit artikel mijn 10 favoriete nailarts zien van de afgelopen maand.
Normally i show you guys my 10 favourite nailarts from the lost month in this article.



Maar omdat de afgelopen maand nogal hectisch was, vakantie, opa in het ziekenhuis, verjaardagen etc heb ik niet echt veel tijd gehad om m’n nagels te doen.
Because the lost month was a bit hectic, vacation, grandpa in the hospital, Bdays i didn’t had much time to do my nails.
 
Daarom laat ik jullie de nailarts zien die ik tussen door wel heb kunnen doen.
That’s why i show you guys a few nailarts that i did make in this hectic month.
 
Watermarble:
Dots:
One thought on “10de van de maand #5

  1. Marielle 10 Sep, 2013 om 11:16 Reply

    Owwww ❤ watermarble ❤

Geef een reactie

