Catrice Nails In Bloom Foil

Zoals jullie ondertussen wel weten is Catrice weer met een nieuwe LE gekomen.
You already know that Catrice came with a new LE.


Vandaag laat ik jullie de nail foils zien.
Today i show you the nail foils.
 
Ze zijn rood van kleur met allemaal rozen erop geprint,  totaal zitten er 12 foils in.
Ik ben alleen niet te spreken over deze foils. Ze zijn allemaal te smal voor mijn nagels.  Wat ik erg jammer vind want het printje is echt super!
Het aanbrengen gaat erg makkelijk net als het verwijderen.
Uiteindelijk heb ik er voor gekozen om alleen m’n ringvinger en duim te voorzien van de foils.
The colour of the foils are red with lots of roses on it, in total there are 12 foils.
 
I don’t like te size of the foils they are all to small for my nails. Sadly, because i really like the print on it.
 
The application of the foils are very easily, and removing theme is also simple.
 
I choose to put on the foils only on my ring finger and thumb.
 
Heb je redelijk smalle nagels dan zijn deze foils echt geschikt voor jou.
Do you have small nails, then these foils are perfect for you.
4 thoughts on “Catrice Nails In Bloom Foil

  1. margriet kuper 6 Sep, 2013 om 17:00 Reply

    jammer heb ze ook gekocht woensdag..binnenkort eens uittesten

  2. Viv Nailarts 6 Sep, 2013 om 17:36 Reply

    Jammer he! Ik merkte het ook… Ik heb er nu twee horizontaal op mijn grote teen geplakt. Hihi

  3. Sonja van de Sande 6 Sep, 2013 om 18:19 Reply

    Ik heb ze niet gekocht… Heb brede nagels. En ik heb die Essence ice caviar nog liggen…

  4. Justnailpolish 7 Sep, 2013 om 13:33 Reply

    Hier heb ik ze helaas nog niet gezien, hopelijk pas ik ze heb erg smalle nagels!

Geef een reactie

