Dailynailsart vs justnailpolishes #4

Het is weer tijd voor de dailynailsart vs justnailpolishes!
It is time again for the dailynailsart vs justnailpolishes!



Deze maand was het weer de beurt van Kim om een thema te kiezen, ze koos voor Glitter and Glamour.
This month Kim had to choose a theme, and she choose Glitter and Glamour.
 
‘ Glitter en Glamour dat koos ik voor deze VS, omdat ik nieuwe glitters had gekocht wilde ik deze graag uitproberen!
Helaas werkten de glitters niet zo mee als dat ik wilde. Ik vind mijn nail art leuk, maar wel beter passen bij een thema als girls door de kleuren.
Als ik de kleuren rood zilver en goud had gebruikt was het al meer glamour denk ik. 🙂
Helaas had ik geen tijd meer om deze variant te maken. 
Ach in deze nail art zitten ook glitters en uiteindelijk ziet het er leuk uit en dat is het belangrijkste! :)’
 
‘ Glitter and Glamour that theme i choose for the VS, this because i bought some new glitters and i wanted to try these out. Unfortunately the glitters didn’t worked like a wantes to.
I like the nailart, but with this colours it fit more in another theme.
But there are glitters in it!’
 
De nailart vind ik echt heel cute!  Dat terwijl ik niet van roze houd.
This nailart is really cute! 
Well done Kim!
 
‘ Glitter and Glamour, dat was het thema voor deze maand.
Veel ideeën in m’n hoofd, maar geen enkele lukte.
Na 1001 pogingen had ik dan eindelijk een geslaagde nailart.
Het is niet helemaal wat ik in gedachten had, maar hey! Er zitten glitter in.’
‘Glitter and Glamour, that was the theme for this month.
Many ideas in my head, but none of theme came out like i wanted to.
After 1001 trys i finally had a good one.
It is not what i wanted, but hey! There are glitters in it.’
One thought on “Dailynailsart vs justnailpolishes #4

  1. NailTalk 4 Sep, 2013 om 12:41 Reply

    Beide heel leuk!

Geef een reactie

