Happy Bday to me! Gesloten

Vandaag is het mijnBday 23 jaar!
Wie jarig is trakteert!

Wat gaat dat snel zeg, zo ben je blij dat je 18 bent, en zo vier je alweer je 23ste verjaardag.
Maar goed wie jarig is trakteert, daarom heb ik voor jullie een winactie.
Wat moet je doen:
– volg me op zoveel mogelijk social media, bloglovin, instagram,  twitter.
– tweet dit bericht:  ‘@Dailynailsart is jarig! Ik maak kans op haar ‘traktatie’ ook kans maken? Kijk snel op dailynailsart.blogspot.nl ‘
– laat een reactie achter op dit artikel dat je mee doet.
Wanneer de uitslag:
– 10 september 2013.
Dit is wat je kan winnen:
16 thoughts on “Happy Bday to me! Gesloten

  1. Justnailpolish 3 Sep, 2013 om 08:32 Reply

    Gefeliciteeeerd!!
    Leuke winactie ook hihi ik ga een kansje wagen 🙂
    Ik volg je op alle social media als justnailpolish of justnailpolishes en heb de tweet getweet.

    Fijne dag vandaag!

  2. Soraya Khaled 3 Sep, 2013 om 08:49 Reply

    Gefeliciteerd met je verjaardag!

  3. margriet kuper 3 Sep, 2013 om 17:45 Reply

    gefeliciteerd nogmaals, ik volg je op bloglovin, instagram en twitter (heb getweet). Ik doe graag mee.

  4. Anonymous 5 Sep, 2013 om 05:28 Reply

    Heeey ik doe zeker mee ik volg.je op alle social media en kijk op me twitter voor de tweet @lovely_nailartx

  5. Helga de Haan - WLNA 5 Sep, 2013 om 06:19 Reply

    Nog gefeliciteerd ! En wat een SUPER winactie 🙂 Ik doe zeker mee, en volg je overal ! Liefs Annika (@We_LoveNailArt)

  6. NiceNailss 5 Sep, 2013 om 19:12 Reply

    SUPERLEUKE WINACTIE ! Ik doe zeker mee 😀 en nog gefeliciteerd ! Xx , Maaike (@nice_nailss)

  7. Marieke EasyNailartxx 5 Sep, 2013 om 19:28 Reply

    Happy B-Day too you! hopelijk heb je een leuke verjaardag!. ik heb het getweet! maar ik kon je alleen volgen op twitter omdat ik dat andere niet heb Sorryy! Dus ik doe mee!
    Marieke (Easynailartxx)

  8. Anonymous 5 Sep, 2013 om 19:30 Reply

    Gefeliciteerd met je vejaardag! Hopelijk heb je een leuke dag gehad! Ik doe graag mee met je winactie! X nailbeautyfashion(@MAiiniiAcJe_x is mijn twitter)

  9. Anonymous 5 Sep, 2013 om 19:31 Reply

    En ik volg je trouwens natuurlijk overal op! Nailbeautyfashion

  10. Suzan Schout 6 Sep, 2013 om 15:10 Reply

    Nog van harte gefeliciteerd!!! Ik ga natuurlijk weer een gokje wagen om dit SUPER LEUKE PAKKETJE te winnen;D
    xoxo Suzan (@_Nailart_Lovexx)

  11. BijouxAndNails 6 Sep, 2013 om 18:19 Reply

    Wauw, al 23 jaar! Van harte gefelicteerd met je verjaardag, heb je een fijne dag gehad? Hele leuke actie heb je! Ik lees je blog best wel vaak, en had je al veel eerder moeten volgen op bloglovin'…. Eups… Op twitter ben ik @BijouxAndNails, helaas heb ik geen insta.
    Liefs

  12. Nails-from-Renee 8 Sep, 2013 om 07:05 Reply

    Nog gefeliciteerd! Ik doe meeeee!!!! Kei gave 'traktatie haha! Ik ga je op zoveel mogelijk dingen volgen! X Renee

  13. melissa 8 Sep, 2013 om 07:17 Reply

    Gefeliciteerd! 🙂 ik doe mee (:

  14. Anonymous 8 Sep, 2013 om 07:32 Reply

    Ik doe mee :), en nog gefeliciteerd xx

  15. Anonymous 8 Sep, 2013 om 07:37 Reply

    Ik doe mee x En nog gefeliciteerd !”

    xx Maria

  16. Dian 8 Sep, 2013 om 08:20 Reply

    Hoi ! Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag 🙂 Ik doe graag mee & ik volg je op twitter. (@UNiC0RNxo) Super leuk pakketje! Liefs Dian x

Geef een reactie

