Me & my lover

Van de week zagen jullie al het nieuwe nude sand effect lakje van Essence. Dat lakje behoort echt tot mijn favorieten.
Last week you saw the new nude sand effect polish of Essence.
That polish belongs to my favourites.


Vandaag 156 me & my lover:

Dit is een rode kleur met goude glitters erin. Ik moet zeggen dat de rode kleur eenmaal op m’n nagels wat tegen viel.
De dekking is goed in 2 dunne laagjes. De droogtijd lekker snel.
Het sand effect is er wel maar niet overdreven aanwezig. Dat vind ik op zich erg fijn!
Today 156 me & my lover:

This is a red colour with lots of glitters in it. I must say the red colour on my nails is a little bit disappointed.
The coverage is great in 2 thin layers.  Dry time is quick.
 
The sand effect is there, but it isn’t that much. That I like!
 
Er is nog 1 sand lakje in een donkere kleur alleen die heb ik nog niet gevonden, maar die ga ik zeker kopen als ik hem zie.
Ik ben verkocht! Deze sand lakjes zijn zo mooi!
There is 1 other sand polish in a dark colour, but this one I don’t have because it’s sold out.
But when I see him I definitely buying it.
 
I’m sold! This sand polishes are so beautiful!
 
Hebben jullie de sand lakjes al?
Do you have the sand polishes?
2 thoughts on “Me & my lover

  1. Sonja 30 Aug, 2013 om 12:52 Reply

    Jahaaaaaaa, superrrrrr! Ik was zo blij met deze beauty!

  2. NailTalk 30 Aug, 2013 om 13:15 Reply

    Ik ben fan! Lakje leek me niet zo heel bijzonder maar wauw! Prachtig toen ik 'm op m'n nagels had.

Geef een reactie

