154 pink & proud

Hhmm… roze… is niet helemaal mijn ding en toch kocht ik dit lakje.
Hhmm… pink…is not my thing but I bought this polish anyway.


Na het swatchen moest ik toegeven dat ik dit geen verkeerd lakje vind.
After the swatch is must say I dont regret that I bought this polish.
 
Dit lakje heeft naar mijn idee een foil effect. Er zitten mooie lichte shimmers in. Ook heeft dit lakje een mooie glans van zichzelf.  Topcoat is dus haast overbodig.
Het aanbrengen ging erg makkelijk en had ook maar 2 dunne laagjes nodig.
De droogtijd is redelijk snel.
This polish has a bit of a foil effect. There are nice light shimmers in it. This polish has a nice shine of himself. So you don’t really need a topcoat.
 
The application was working great. I only needed 2 thin layers for a good coverage.
Dry time is quick but not fast 😉
 
Al met al vind ik dit geen miskoop.
After all I like this pink polish.
2 thoughts on “154 pink & proud

  1. Viv Nailarts 30 Aug, 2013 om 06:25 Reply

    Gelukkig is het meer lila dan roze. 😉 Ik vind m ook wel vrij speciaal. Hmmm ik onthoud deze even.

  2. NailTalk 2 Sep, 2013 om 10:38 Reply

    Niet echt mijn ding maar vind 'm wel lief!

Geef een reactie

