Shoplog kruidvat

Zoals jullie allemaal ondertussen wel weten is dat Essence en Catrice met nieuwe lakken zijn gekomen.
As you may already know is that Essence and Catrice came with new polishes.


Na een paar keer de kruidvat in gelopen te zijn lagen dan eindelijk de nieuwe producten in de schappen.
After a few times walk in to the kruidvat, finally the new polishes arrived.
 
Van Catrice nam ik 4 lakken mee:
From Catrice I bought 4 polishes:

– 42 Nickel Minaj (silver, grey (metallic) )
– 27 The Pinky And The Brain (almost neon pink)
– 44 Mermaid My Day (blue with shimmers in it (maybe a little bit of a foil polish) )
– 43 Miami pINK (pink with beautiful shimmers in it)
Van Essence kocht ik de paper print (love letters) met de transfer solution.
From Essence I bought the paper print (love letters) with the transfer solution.
 
Ook kocht ik 3 van de 15 nieuwe lakken:
Also I bought 3 of the 15 new polishes:

– 154 pink & proud (pink (foil) )
– 156 me & my lover (red sand effect)
– 163 hey, nude! (Nude sand effect)
Ik heb nu zoveel nagellaken die ik nog moet swatchen en reviewen. Ook nog de lakken die ik in m’n vakantie gekocht heb. Er zal hierdoor voorlopig nog geen nailart online komen.
Now I have so many polish to swatch and review.  Also the polishes that I bought in my vacation.  So there won’t be a nailart online for a time.
 
Hebben jullie al wat gescoord van de nieuwe lakken?
Did you already bought some new polishes?
3 thoughts on “Shoplog kruidvat

  1. Vera 27 Aug, 2013 om 08:59 Reply

    Mooie aankopen 🙂

  2. Justnailpolish 27 Aug, 2013 om 09:35 Reply

    De zwarte sand lak is ook prachtig!

  3. Viv Nailarts 27 Aug, 2013 om 18:45 Reply

    Mooie aankopen. Ik heb ook de mermaid van Catrice en de rode sand van Essence. Je kunt ook afwisselen een swatch en nailart etc.

Geef een reactie

