Nailart-Addict time: Liefde

Liefde, dat is wat in mijn gedachte rond ging toen ik terug kwam van vakantie.
Love, that was in my mind when I came back from vacation.


Dit woord gaf ik dus ook aan Viviana, en was erg benieuwd naar het resultaat.
This word I gave to Viviana, and I was very curious for the result.
 
‘Deze maand is de de nail art van de maand eentje met het thema liefde.
Ik lakte mijn nagels met mint groen van N9 het lak heeft geen naam, maar wel een nummer, namelijk nummer 08. Toen dit droog was bracht ik twee laagjes essence Glow at night aan, en stansde een hartjes vorm uit een stuk tape. 
Plakte dit op mijn nagel en bracht een laagje topcoat aan. Haalde de tape eraf en drukte er een stukje nagelfolie op.
 
Op mijn pink en middelvinger deed ik ook wat folie maar dan zonder een figuurtje.’
 
‘The nailart of this month is one with the theme Love.
I polised my nails with mint green from N9. This polish has no name but a number: 08.
After this was dry I brought on 2 layers of Essence glow in the dark.
I made hearts out of a piece of tape. Put it on my nails and added a layer of topcoat.
 
On my pink and middle finger I brought also some tape but without a figure. ‘
 
Ik had een heel ander resultaat in gedachte, namelijk iets met rood of roze. Maar toen ik de foto’s zag dacht ik JA! Is een keer wat anders als de standaard liefde kleuren.
Al met al zeg ik GESLAAGD.
I had a real different result in my mind, something with red or pink. But when I saw the pictures I thought YES! It’s something different then the standard love colours.
I say GREAT JOB.
 
Nemen jullie ook een kijkje op Viviana haar blog.
Also take a look at her great blog.
Geef een reactie

