Kiko #300

M’n eerste Kiko lakjes zijn een feit.
My first Kiko polishes are a fact.
 
In Saint Tropez liep ik de Kiko store binnen en kocht daar een aantal lakjes.
In Saint Tropez I found the Kiko store and bought a few polishes.
 
Vandaag de swatch en review van #300.
Today the swatch and review from #300.


Dit is een redelijk donker blauwe kleur met wat zilveren shimmers erin.
Het aanbrengen ging erg makkelijk. Wat een fijne kwast is dit zeg!
1 laagje was voldoende maar ik heb er toch 2 aangebracht.
De droogtijd is wel een bummer.. voor mij duurt het net iets te lang.
This is a bit dark blue colour with silver shimmers in it.
The application was very fine.
1 layer was enough for a goof coverage but I brought on 2 layers.
The dry time was a bit disappointed,  it was taking to long for me.
 
Al met al ben ik tevreden over dit lakje en de kleur al helemaal.
Betreft de droogtijd, ach dat neem ik maar voor lief.
After all I am happy with this polish especially the colour.
About the dry time, well there are worse things.
3 thoughts on “Kiko #300

  1. Viv Nailarts 22 Aug, 2013 om 08:29 Reply

    Hij is wel heel erg mooi! En als een lakje te traag droogt … hoppa Insta Dry erop. 😉

  2. Daphne Dailynailsart 22 Aug, 2013 om 10:52 Reply

    Ja idd! De kleur ben ik wel verliefd op hoor

  3. NailTalk 23 Aug, 2013 om 11:42 Reply

    Mooie blauwe kleur! (ik hou van blauw! En groen ;-))

Geef een reactie

