Holiday shoplog

Hallo! Ik ben weer terug van vakantie…helaas.
Hello! I’m back from my vacation..
 


Ik was in Saint Tropez voor 10 dagen. Wat een heerlijk weer was het daar zeg. Lekker tot rust gekomen.
I was in Saint Tropez for 10 days. The wheatear there was really nice.
 
Maar goed, uiteraard heb ik daar nagellak kunnen vinden en ook gekocht.
Anyway, I found nail polish and of course I bought it.
 
In Port Grimaud was er een klein schattig marktje. Daar vond ik o.a feather nail polish en een stamping plate.
In Port Grimaud was a small cute market. There I found feather nail polish and a stamping plate. And some other nail polish.
 
In Saint Tropez heb ik na lang zoeken eindelijk de Kiko winkel gevonden.
Ik nam nagellak remover mee en een aantal lakjes.
In Saint Tropez after a while I finally found the Kiko shop.
I bought some nail polish remover and a few polishes.
 
Bij een parfumerie vond ik deze schattige lakjes.
At a local parfumerie I found this cute nail polishes.
 
Ik heb dus niet zo heel veel gekocht maar heb het wel onwijs naar m’n zin gehad.
Binnenkort zullen de swatches voorbij komen.
I didn’t bought that much,  but I had a great time.
Soon the swatches come online.
 
One thought on “Holiday shoplog

  1. Viv Nailarts 20 Aug, 2013 om 17:44 Reply

    Whaaa super haul! Ik ben benieuwd naar je lakjes! En stiekem vind ik het wel fijn dat je weer thuis bent.

Geef een reactie

