P2 Sand Style: 050 Confidential

03-08 kreeg ik post van Marielle.
03-08 i received mail from Marielle.


De reden hiervan..ik denk omdat ze een tijd geleden van mij en Viviana  een klein kado kreeg.
Why i got this…i think because she got a present from me and Viviana.
 
Ik ontving dit mooie P2 lakje en was erg benieuwd naar de swatch.
I received this nice P2 polish and was very curious to the swatch.
 
Het aanbrengen ging erg makkelijk voor een sand style lakje.
2 laagjes waren voldoende.
Droogtijd? Lekker snel 10 nagels gedaan eerste alweer droog.
En zie je die glitters erin? De kleur tja wat is het..donker grijs, bruinachtig.  Anyway een super mooi lakje!
The application was very nice for a sand style polish. 2 layers was enough for a good coverage.
Dry time? Very quick. 10 nails done the first one already dry.
 
And do you see the shimmers? The colour…dark grey, brownish. Anyway a great polish!
 
Thanks a lot Marielle for this great polish.
3 thoughts on “P2 Sand Style: 050 Confidential

  1. Viv Nailarts 19 Aug, 2013 om 07:00 Reply

    Gaaf istie hé! Ik heb het maar antraciet genoemd de kleur. Hihi

  2. Sonja van de sande 19 Aug, 2013 om 07:44 Reply

    Dit is de mooiste vind ik dan… Zo fijn die lakjes!

  3. Marielle 19 Aug, 2013 om 19:12 Reply

    Altijd fijn he.. Jels kriebel handschrift XD

Geef een reactie

