Catrice Galmazona

Het heeft even geduurd maar ik heb ze eindelijk!
De LE van Catrice: Glamazona.
It took a while but I finally got them!  
The LE from Catrice: Glamazona.


Vandaag een swatch van:
Today a swatch from:
– C04 Lime Heart Is Beating Like A Jungle Drum.
– C01 Dirty Liana.
C04 Lime Heart Is Beating Like A Jungle Drum:

Dit is een mooie gele kleur. Alleen vanwege de naam had ik een lime groene kleur verwacht. Maar goed..
Het aanbrengen ging erg makkelijk zoals ik gewend ben van Catrice.
Ik had 2 laagjes nodig om het mooi dekkend te krijgen.
De droogtijd is naar mijn idee alleen iets langer als normaal van de lakken van Catrice.
C04 Lime Heart Is Beating Like A Jungle Drum:

This is a nice yellow colour.  Only I expected a lime green colour because of the name. Anyway…
The application is like I used of Catrice, nice and easy.
I needed 2 layers for a good coverage. 

The dry time is for me a little bit longer than the normal polishes of Catrice.
 
C01 Dirty Liana:

Welke kleur is dit? Blauw, groen..geen idee maar ik vind het super!
Bij deze had ik wederom maar 2 laagjes nodig om het mooi dekkend te krijgen.
Ook de droogtijd is naar mijn idee iets langer als normaal.
C01 Dirty Liana:

What colour is it? Blue, Green? I don’t know but I love it!
At this one I needed also 2 layers for a nice coverage.
And the dry time is a little bit longer.
 
Zien jullie die glans ook? En nee dit is geen topcoat.  De glans is puur van de lak zelf!
Do you see the shine? And no this is not a topcoat.  The shine is pure from the polish himself!
2 thoughts on “Catrice Galmazona

  1. Sonja van de Sande 30 Jul, 2013 om 06:28 Reply

    Ik heb alleen de rode, de paarse en de crack. En ja ze glanzen echt supermooi. Doet naam LE wel eer aan!

  2. Viv Nailarts 30 Jul, 2013 om 09:08 Reply

    Ja, deze is mooi hé! Werd wel weer eens tijd. En LE die ook echt mooi is.

Geef een reactie

