Nailart-Addict: lighter

Gisteren was het weer zover…wachten op mail van Viviana.
Yesterday it was time…waiting for mail from Viviana.


Ze kreeg van mij de opdracht om een nailart te maken geïnspireerd op deze aansteker:
The assignment was make a nailart inspired by this lighter:
 
‘ Geinspireerd op jouw aansteker 😉
Toen ik de foto kreeg wist ik het meteen! Die ga ik maken.
Dus maakte ik een gradient en stempelde het figuurtje op. (Van essence)’
 
‘Inspired by your lighter 😉 
When I saw the picture I knew it! I’m going to make it. 
So I made a gradient en sponged the figure. ( from essence)’
 
Ik zeg heeeel goed gelukt! Vinden jullie ook niet?
I say very good job! Don’t you think?
 
Take a look at www.nailartaddict.nl
2 thoughts on “Nailart-Addict: lighter

  1. Sonja van de Sande 29 Jul, 2013 om 07:47 Reply

    Ja dat kan ze goed! Heel goed gelukt!

  2. Viv Nailarts 30 Jul, 2013 om 09:58 Reply

    Dankjewel lieverds. 😉

Geef een reactie

