TAG: I Love Summer!

Laatst kwam ik een leuke tag tegen op een blog.
A while ago I saw a great tag on a blog.


Ik vond deze erg leuk dus besloot hem te plaatsen op m’n blog.
Zo leren jullie me weer iets beter kennen.
I liked this tag so I decided to post it ob my blog. 
So you guys can get to know me better.
 
1: Wat is jouw favoriete nagellak in de zomer?
Dan zeg ik volmondig holografische lakken!
Deze komen zo mooi tot hun recht in de zon.
1: What is your favourite nail polish in the summer?
Then I say HOLOGRAPHIC polishes!  
These polishes come out so beautiful in the sun.
 
2: Waar gaat jouw reis naar toe deze zomer?
Dit jaar ben ik uitgenodigd door m’n ouders om samen met mijn vriend naar Saint Tropez te komen.
2: Where do you go this summer on vacation?
Me and my boyfriend were invited by my parents to come to Saint Tropez.
3: Wat draag jij het liefst met warme temperaturen.
Oh zoveel… jumpsuit,  korte broekjes, strapless shirtjes.
3: What do you prefer of clothes in hot temperatures.
Oh so much..jumpsuit, shorts, strapless t-shirts.
 
4: Wat is jouw ultieme zomer hit.
Ik heb geen voorkeur,  zolang het maar geen hardcore is.
4: What is your ultimate summer hit.
I don’t have a favourite song as long it isn’t hardcore.
 
5: Welke sandaaltjes slijt jij deze zomer zeker.
Toch wel deze net nieuw maar wat zitten ze heerlijk!
5: Wich sandals are you going to wear much.
This ones! I just bought them but I really like them.
 
6: Wat is jouw zomer geur?
Geen idee, ik draag veel true religion en signorina
6: What is your favourite summer perfume?
No idea, I wear most of the time true religion and signorina.
 
7: Wat draag jij als je gaat zwemmen? Tankini, badpak of bikini.
Bikini!
7: What do you wear if you go swimming?  Tankini, bathing-suit or bikini.
Bikini!
 
8: Welke lipstick schreeuwen zomer in je stash?
Uhm geen..ik draag nooit lipstick alleen labello.
8: Wich lipstick screams summer in your stash?
Uhm..no one.. I don’t wear lipstick only labello.
 
9: What is je favoriete zomer drankje.
Radler bier, rose bier, water, pina colada.
9: What is your favourite summer drink.
Radler beer, rosé beer, water, pina colada.
 
10:  Wat zijn jouw ultieme zomer musthaves?
Zonnebrand, zonne bril.
10: What are your ultimate summer musthaves?
Sun protection,  sun glasses.
 
Zo dit was de tag. Wat vinden jullie ervan?
Plaats hem ook gerust op jullie blog. Vind het leuk om tags te lezen.
So this was the tag. What do you think of it?
Post it on your blog as well. I like to read tags.
One thought on “TAG: I Love Summer!

  1. Sonja van de Sande 24 Jul, 2013 om 06:40 Reply

    Leuke tag… Ik hou van dezelfde drankjes!

Geef een reactie

